Ahad, Mac 20, 2011

Annual Dinner…..

Annual Dinner MJSC PC

~the secrets~

Assalamualaikum w.b.t….Nak cerita sikit pasal annual dinner batch 09-10 kat maktab aku. Dinner ini adalah untuk bebudak tingkatan 5 yang akan menamatkan pengajiannya di maktab ini pada tahun ini. Tarikh yang telah dipilih adalah 15.10.2010 dan tema untuk dinner ni adalah The Secrets. warna yang dipilih untuk pakaian dinner ini pula adalah red,black and white. Aku telah pergi ke banana streets di KB Mall unutk membeli pakaian aku untuk annual dinner ny. Gempak la jugak pakaian tu. Sesuai unutk aku yang mementingkan formality and stylo. Tali pinggang pulak di 'sponsors' oleh GUCCI yang aku dapat daripada kedai THE MOOTS kat KB Mall jugak. Bleh dikatakan bajet aku mencecah lebih RM50 jgak la, tapi berbaloi apew….hehehehehehehehe… Then unutk malam tu, acara dimulakan dengan perarakan masuk V.V.I.P dengan disertai gimik yang fullammakkkk gempak siiooottt….. Dengan semburan api oleh bebudak form 4 dan disertai oleh alunan muzik Phantom of the opera. Jadi lepas tu, ucapan daripada ayahanda

pulak diteruskan.



 


 


 

Jadi kteorg pun teruskan dengan sesi menjamu selera. Makanan ditempah khas daripada New Horizons Garden Kota Bharu(tempat 4.00 makan). Menunya agak menyelerakan tapi tak puas hati sebab sikit sangat. Hehehehehehehe…… ny lah makanan kami…

Agak menyelerakan la nampaknya. Jadi dalam dinner ny ada beberapa anugerah telah dipertandingkan. Aku Cuma setakat calon untuk king of the year jep tapi kalah….huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu….. okla, setakat ny jer bleh citer kowt.. gambar banyakla untuk

tatapan…



 


 


 

        

        




Tiada ulasan: