Jumaat, Disember 10, 2010

S.P.M aka SIJIL PENGHAFALAN MANUSIA



23112010

adalah tarikh keramat bagi aq bak kata chegu B. MALAYSIA kesayanganku Puan Mek Siti…. Subjek first skali adalah B. Malaysia dan subjek ny rasanya paling susah sekali keran kita tak tahu skema pemarkahannya n subjek nie sangat subjektif… tapi aq mesti ucapkan thanx to kedahan kerana berjaya membocorkan soalan bagi kertas ny dengar katanye laaa….. tapi soalan yang dibagitahu memang sebijik dengan apa yang keluar….aq tak tahula kenapa soalan tahun ny susah sangat dengan soalan novelnye yang menidurkan dan memeningkan…klo tak kerana bocornya soalan mungkin tak berjawab la soalan novel aku… aku tak tahula kenapa novel yang digunakan oleh sek2 timur telah membantutkan keinginan dan nafsu aku untuk baca novel tu…, novel yang aku sebutkan ni adalah novel DI HADAPAN PULAU dan novel PUTERA GUNUNG TAHAN … mungkin sapa yang baca blog aq ni tengok tajuk novel dah jemu kowt….hehehehehehehehehehe………. tapi macamne nak buat kan, kita dah jadi student n terpaksala merelakan diri untuk belajar novel yang sebegini rupanya……huhhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu………dengan berbekalkan ilmu di dada aku meneruskan perjuangan aku untuk menjawab soalan BM kertas satu pada pukul 0800…. Bagi kertas ny aku memnjatkan kesyukuran yang amat sangat kerana dapat menjawab dengan baik dan idea pun dating mencurah-curah…. Tapi malangnya untuk kertas dua yang dijalankan beberapa jam lepas kertas pertama amatlah mengecewakan dan menidakkan kehendak untuk menjawab… kat kertas ny la soalan novel ditanyakan….. dan satu lagi yang mahsyuk adalah soalan tatabahsa…amat memeningkan…..hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm……………….xkanla aq nak citer satu persatu tentang kertas yang aq mbik un..yang pasti kertas yang last sekali adalah biology….blehla untuk dapat A…InsyaAllah…aq sedang bertawakal kepada Allah…..

Tiada ulasan: